Cíl vzdělávání
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je posílit dovednosti účastníků související s komunikací, obchodní a prodejní činností, což může například pomoci ke zvýšení prodeje nebo získání nových zákazníků.
Pro více informací nás kontaktujte:
Základní informace
Prodejní dovednosti jsou důležité pro efektivní rozvoj obchodu, plánování obchodní strategie vyhledávání nových zákazníků a rozvíjení dlouhodobých vztahů s klienty.
Obsah
- Úvod do prodeje
- Kontaktování zákazníka a budování vztahů
- Jednotlivé fáze prodeje
- Prodejní rozhovor
- Obchodní schůzka
- Asertivní řešení konfliktní situace
- Obchodní cíle a motivace
- Příležitosti a doporučení
Předpoklady
Kurz je určen pro obchodníky, prodejce, podnikatele, obchodní zástupce, a to pro začátečníky i mírně pokročilé ke zlepšení prodejních, obchodních a komunikačních dovedností.
Časový plán
Celkem 2 výukové dny = 16 výukových hodin.
Vedení, techniky
Kurzy jsou vedeny interaktivní, tréninkovou formou, jejíž součástí je dynamické lektorské vedení s důrazem na procvičování, trénování a koučování ve fázi zpětné vazby a opakovaný praktický trénink s cílem vytváření návyku.
Techniky
- Výklad lektora
- Moderovaná diskuse, brainstorming
- Individuální a skupinová cvičení
- Prezentace prodejních technik
- Demonstrace prodejního rozhovoru
- Praktický nácvik