slide-01


Cíl vzdělávání

Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je posílit dovednosti účastníků související s komunikací, obchodní a prodejní činností, což může například pomoci ke zvýšení prodeje nebo získání nových zákazníků.


Pro více informací nás kontaktujte:

 

info@alavia.cz

+420 773 790 791


Základní informace

Prodejní dovednosti jsou důležité pro efektivní rozvoj obchodu, plánování obchodní strategie vyhledávání nových zákazníků a rozvíjení dlouhodobých vztahů s klienty.

Obsah

  • Úvod do prodeje
  • Kontaktování zákazníka a budování vztahů
  • Jednotlivé fáze prodeje
  • Prodejní rozhovor
  • Obchodní schůzka
  • Asertivní řešení konfliktní situace
  • Obchodní cíle a motivace
  • Příležitosti a doporučení

Předpoklady

Kurz je určen pro obchodníky, prodejce, podnikatele, obchodní zástupce, a to pro začátečníky i mírně pokročilé ke zlepšení prodejních, obchodních a komunikačních dovedností.

Časový plán

Celkem 2 výukové dny = 16 výukových hodin.

Vedení, techniky

Kurzy jsou vedeny interaktivní, tréninkovou formou, jejíž součástí je dynamické lektorské vedení s důrazem na procvičování, trénování a koučování ve fázi zpětné vazby a opakovaný praktický trénink s cílem vytváření návyku.

Techniky

  • Výklad lektora
  • Moderovaná diskuse, brainstorming
  • Individuální a skupinová cvičení
  • Prezentace prodejních technik
  • Demonstrace prodejního rozhovoru
  • Praktický nácvik