Cíl vzdělávání
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je vysvětlit, jak se tvoří Lean Canvas a Zákaznický avatar a vypracovat min. jeden kompletní materiál pro obě položky přímo na základě interakce školených osob. Kromě toho, že tedy účastníci budou vědět, jak se uvedené materiály tvoří, tak si je odnesou i na svůj konkrétní projekt.
Pro více informací nás kontaktujte:
Základní informace
Lean Canvas je zjednodušený podnikatelský plán, který vám poskytne jasný pohled na váš podnikatelský nápad. Díky jeho struktuře při promýšlení záměru na nic nezapomenete a současně se vám bude lépe prezentovat případným investorům a partnerům. Obsahuje devět základních oblastní, na které byste neměli při vašem plánování zapomenout.
Obsah
Modul 1: Tvorba vlastního Lean Canvas
- úvod do Lean Canvas
- zákazníci
- problém
- řešení
- unikátní nabídka hodnoty
- cenový model
- cesty k zákazníkům
- indikátory
- struktura nákladů
- neférová výroba
Modul 2: Tvorba vlastního zákaznického avatara
- jak poznat svého zákazníka
- tvorba vlastního zákaznického avatara
Předpoklady
Kurz je vhodný především pro zaměstnance, kteří jsou v kontaktu se zákazníky, ale také obecně pro zaměstnavatele, OSVČ i neziskové organizace.
Časový plán
Celkem 5 výukových dnů = 40 výukových hodin.
Vedení, techniky
Kurzy jsou vedeny interaktivní, tréninkovou formou, jejíž součástí je dynamické lektorské vedení s důrazem na procvičování a trénování ve fázi zpětné vazby a opakovaný praktický trénink s cílem vytváření návyku.
Techniky
- Výklad lektora
- Moderovaná diskuse, brainstorming
- Individuální a skupinová cvičení
- Zpracování projektů, prezentace stanovisek
- Případové studie, hraní rolí
- Řešení příkladů z praxe
- Videotrénink
- Koučování
- Zpětná vazba