Cíl vzdělávání
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je osvojit si asertivní chování v mezilidské komunikaci a naučit se jej správně využívat v situacích, kdy je potřeba umět se prosadit.
Pro více informací nás kontaktujte:
Základní informace
Umět ve správnou chvíli asertivně reagovat a využít techniky asertivní komunikace může pomoct při řešení konfliktních situacích, pomůže rozvíjet zdravé sebevědomí, schopnost umět se prosadit a vede tak k uspokojení potřeb všech zúčastněných.
Obsah
- Co je asertivita
- Podstata asertivní komunikace
- Specifika a techniky asertivní komunikace
- Asertivní řešení konfliktních situací
- Kdy je vhodné asertivně reagovat a kdy se asertivnímu jednání raději vyhnout
- Umět se prosadit, bránit a říct si o pomoc
- Zlepšení sebevědomí díky asertivitě
- Praktický nácvik asertivních technik
Předpoklady
Kurz je určen pro ty, kteří potřebují zefektivnit vyjednávání s klienty nebo kolegy, zlepšit tak své komunikační dovednosti a umět asertivně reagovat v situacích, které si to vyžadují
Časový plán
Celkem 1 výukový den = 8 výukových hodin.
Vedení, techniky
Kurzy jsou vedeny interaktivní, tréninkovou formou, jejíž součástí je dynamické lektorské vedení s důrazem na procvičování, trénování a koučování ve fázi zpětné vazby a opakovaný praktický trénink s cílem vytváření návyku.
Techniky
- Výklad lektora
- Moderovaná diskuse, brainstorming
- Individuální a skupinová cvičení
- Praktický nácvik modelových situací
- Zpětná vazba