Základní informace
Profesní kurz v rozsahu 100 hodin teoretické výuky
V případě potřeby lze počet hodin teoretické výuky rozšířit.
Profil absolventa
Absolvent kurzu se orientuje v základních principech marketingu a marketingového mixu, umí využít znalosti o marketingovém prostředí a marketingových analýz. Ovládá principy marketingové strategie a marketingového průzkumu.
Vzdělávací plán
- Orientace v základních principech marketingu
- Orientace v marketingovém mixu
- Využití znalostí o marketingovém prostředí
- Provádění marketingových analýz
- Orientace v marketingových strategiích
- Příprava podkladů pro marketingový průzkum
- Zpracování a prezentace marketingového dotazníku
Závěrečná zkouška
Závěrečná zkouška je součástí rekvalifikačního programu. Proběhne dle zákona č. 179/2006 Sb., o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání, tj. dle aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace před autorizovanou osobou.
Objednávka kurzu