slide-01


Cíl vzdělávání

Cílem této vzdělávací aktivity je nastavit a oživit si pravidla etikety telefonování a e-mailové komunikace.


Pro více informací nás kontaktujte:

 

info@alavia.cz

+420 773 790 791


Základní informace

Seminář je určený všem, kteří komunikují s klienty, úřady a veřejnými institucemi a využívají k tomu služební e-mail a telefon.

Celý seminář je koncipován jako výklad lektora s ukázkami dobrých i špatných příkladů. Seminář je rozdělen do dvou částí z nichž jedna se věnuje e-mailové a druhá telefonní komunikaci. Ze semináře budete odcházet obohaceni o množství  nových informací a budete překvapení co vše v komunikaci po telefonu nebo e-mailem neděláte dobře.

Obsah

  • Etiketa telefonní komunikace
    • Druhy telefonních rozhovorů
    • Struktura hovoru a její části
    • Nejčastější chyby a jak se jich vyvarovat
    • Tipy a triky
  • Etiketa e-mailové komunikace
    • Struktura e-mailové zprávy
    • Normy a směrnice
    • Pravidla etikety, která se porušují
    • Tipy a triky

Cena

600 Kč bez DPH/osoba

Maximální počet účastníků kurzu: 10

Lektoři

Jakub Dostalík – ředitel Alavia Education a lektor s mnohaletou praxí v oblasti komunikace a obchodu

Termíny

12. 4. 2019

Časový plán

9:00 – 12:30

3,5 vyučovací hodiny
1 vyučovací hodina = 60 minut

Místo školení

Olomouc

Objednávka kurzu

Vyplňte, prosím, tyto údaje a my vše již zařídíme za vás:

jméno a příjmení (*)

mobil (*)

e-mail(*)

IČO

poznámka

bezpečnostní otázka