slide-02


Pro více informací nás kontaktujte:

 

info@alavia.cz

+420 732 268 021


Základní informace

Profesní kurz v rozsahu 100 hodin teoretické výuky

V případě potřeby lze počet hodin teoretické výuky rozšířit.

Profil absolventa

Absolvent kurzu se orientuje v základních principech marketingu a marketingového mixu, umí využít znalosti o marketingovém prostředí a marketingových analýz. Ovládá principy marketingové strategie a marketingového průzkumu.

Vzdělávací plán

  • Orientace v základních principech marketingu
  • Orientace v marketingovém mixu
  • Využití znalostí o marketingovém prostředí
  • Provádění marketingových analýz
  • Orientace v marketingových strategiích
  • Příprava podkladů pro marketingový průzkum
  • Zpracování a prezentace marketingového dotazníku

Závěrečná zkouška

Závěrečná zkouška je součástí rekvalifikačního programu. Proběhne dle zákona č. 179/2006 Sb., o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání, tj. dle aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace před autorizovanou osobou.

Objednávka kurzu

Vyplňte, prosím, tyto údaje a my vše již zařídíme za vás:

jméno a příjmení (*)

mobil (*)

e-mail(*)

IČO

poznámka